ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Військова психологія

Методика реалізації психолого-педагогічного експерименту
Вона має три етапи.
Перший етап — констатувальний експеримент першого порядку, спрямований на визначення наявних на момент експерименту характе¬ристик та властивостей досліджуваного явища. В експерименті беруть участь дві групи учасників: основна (або основна вибірка) та контроль¬на (контрольна вибірка). Основна група проходить через усі процедури експерименту та цикл формівних впливів, контрольна група є еталоном (взірцем), за яким будуть орієнтуватися розвивальний та формівний ефекти експерименту.
Другий етап — власне формівний експеримент. Він реалізується за допомогою спеціально побудованої офіцером-дослідником експеримен¬тальної моделі розвивальних та формівних впливів на об'єкт досліджен¬ня. Особливо важливим моментом формівних впливів є аналітична мо¬дель розвивального ефекту експерименту — своєрідний (ідеальний об¬раз) сподівань офіцера-дослідника щодо результатів експерименту. Ця модель спеціально конструюється та вибудовується дослідником на під¬готовчому етапі дослідження, в якому бере участь основна група учас¬ників.
Третій етап — констатувальний експеримент другого порядку. На цьому етапі влаштовується контрольне дослідження, в якому беруть участь обидві групи учасників. Мета дослідження — зняття емпірич¬них показників предмета пізнання після процедури формівних впливів. Показники контрольної групи є еталоном порівняння для формівного ефекту, досягнутого в роботі з основною групою. Надалі результати дослідження підлягають відповідному аналізу та використовуються для обгрунтування певних дій під час навчально-виховного процесу для розвитку особистості військовослужбовця.
Етапи будь-якого експерименту:
1) ідентифікація і формування проблеми;
2) виділення й визначення змінних;
3) формулювання гіпотез та визначення мети експерименту;
4) конструювання моделі експерименту, яка включає всі еле¬менти, умови та відношення;
5) здійснення експерименту;
6) обробка експериментальних даних, їх кількісний аналіз, наукова інтерпретація, формулювання практичних рекомен¬дацій.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Методика реалізації психолого-педагогічного експерименту» з дисципліни «Військова психологія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ І ЙОГО ПОКАЗНИКИ
Железнодорожный вагон
. ЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬ...
БАНКИ ЯК ПРОВІДНІ СУБ’ЄКТИ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА. ФУНКЦІЇ БАН...
Розвиток телекомунікаційних мереж


Категорія: Військова психологія | Додав: koljan (17.01.2012)
Переглядів: 893 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП