ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Військова психологія

Основні характеристики спілкування
До основних характеристик спілкування, на нашу думку, слід відне¬сти його структурні компоненти, основні форми та акти, зміст.
На основі діяльнісного підходу щодо розуміння природи спілкуван¬ня можна виділити такі його структурні компоненти:
— предмет спілкування — це інший воїн, партнер по спілку¬ванню;
— потребау спілкуванні — це прагнення воїна до пізнання й оцінки інших, а через них і за їхньою допомогою — до са¬мопізнання і самооцінки;
— комунікативні мотиви — це те, заради чого воїн спілку¬ється з іншими воїнами;
— дія спішування — це одиниці комунікації, цілісний акт, який адресований іншому воїнові;
— завдання спілкування — це мета, на досягнення якої у кон¬кретній комунікативній ситуації спрямовані різноманітні дії, що відбуваються у процесі спілкування;
— засоби спілкування — це ті предмети, за допомогою яких відбувається спілкування;
— продукт спілкування — це предмети й утворення матері¬ального і духовного характеру, які створюються у процесі спілкування.
Спілкування відбувається, як правило, у трьох формах:
— монологічній (характерца для командира, коли він органі¬зовує певні види навчальної та службової діяльності під¬леглих);
— діалогічній (найскладніша, але водночас бажана, особливо для офіцерів-вихователів);
— полілогічиій (багатостороннє спілкування, яке відбувається у ситуаціях ухвалення рішень у бойовій обстановці, в екс¬тремальній ситуації, коли здійснюється боротьба за пере¬хоплення ініціативи у дискусії та діяльності).
Спілкування як діяльність складається з ко 11 кроті і и х елементарних актів. Зокрема:
— суб'єкта — ініціатора спілкування;
— суб'єкта, якому адресована інформація;
— норм і правил, на основі яких організується спілкування;
— цілей, які мають учасники спілкування;
— ситуації, в якій відбувається спілкування.
Кожен акт спілкування являє собою ланку таких взаємозв'язаних комунікативних дій:
— вхід суб'єкта спілкування у комунікативну ситуацію;
— оцінка суб'єктом спілкування характеру комунікативної ситуації;
— орієнтація у комунікативній ситуації;
— вибір іншого об'єкта для можливої взаємодії;
— постановка комунікативного завдання із врахуванням особ¬ливостей ситуації спілкування;
— опрацювання підходу до суб'єкта взаємодії;
— привернення уваги суб'єкта взаємодії;
— оцінка психічного стану партнера по спілкуванню;
— самоналаштовування внутрішнього психічного стану на психічний стан співрозмовника;
— вирівнювання психічних станів партнерів по спілкуванню, формування загального емоційного стану;
— комунікативний вилив одне на одного партнерів по спілку¬ванню;
— оцінка суб'єктом спілкування — ініціатором спілкування — реакції партнера по спілкуванню;
— стимулювання діалогу з боку партнера по спілкуванню;
— активні дії партнера по спілкуванню на вплив ініціатора спілкування.
Зміст спілкування може складати:
— передання інформації, емоцій, почуттів, переживань, відо¬мостей;
— взаємне сприйняття партнерами по спілкуванню одне од¬ного;
— взаємооцінку партнерами по спілкуванню одне одного;
— взаємовплив партнерів;
— взаємодію партнерів та ін.
Манера спілкування передбачає:
— тон спілкування;
— поведінку у спілкуванні;
— дистанцію у спілкуванні (інтимна, особистісна, соціальна, публічна тощо).
Наприклад, відстань між партнерами у спілкуванні називається зоною дистанції, яка може складати: в інтимній зоні — 15—45 см, особистісній зоні —45-120 см, соціальній зоні — 120-400 см, публічній зоні — понад 400 см.
Отже, знання офіцером основних характеристик спілкування сприяє організації ефективного спілкування з партнерами по спілкуванню вза¬галі та педагогічного зокрема.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Основні характеристики спілкування» з дисципліни «Військова психологія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Торговля фиктивными товарами
Омоніми, омофони, оморфми і омографи
Види та операції комерційних банків
Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Посередницькі, гарантійні, консультаційні та інформаційні послуги


Категорія: Військова психологія | Додав: koljan (18.01.2012)
Переглядів: 1414 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП